Iedere week worden er 300 mensen getroffen door een hartstilstand buiten het ziekenhuis. Weet u wat u moet doen …….

Tijdens het sporten, in de supermarkt of thuis tijdens een verjaardag. De kans dat een ieder een persoon tegen komt met een hartstilstand is erg groot! Steeds meer mensen zien ook het belang in dat men kan reanimeren. Tijdens de reanimatie cursus leert men de vaardigheden en het gebruik van de AED. Tegenwoordig hangen er steeds meer openbare AED’s in het land, hierdoor kunnen de overlevingskansen van slachtoffers die een hartstilstand doormaken vergroten. Door de cursus reanimatie met AED te volgen kan jij dus het verschil maken als er iemand een hartstilstand door maakt. Tijdens de cursus wordt er ook stil gestaan bij wat je kan doen na een reanimatie, want ook dat mag niet onderschat worden. Je wordt bekend gemaakt met de burgerhulpverlening en indien je dat wenst kan jij je opgeven bij een burgerhulpverlening bij jou in de buurt. Als je je opgegeven hebt kan je een oproep krijgen van een reanimatie in jou buurt. Wilt u op uw werk, vereniging of sportclub ook ervan overtuigd zijn dat er mensen zijn die kunnen handelen? Leg dan nu een cursus reanimatie vast! Ook zijn er open inschrijvingen in diverse plaatsen in het land, waar iedereen van 14 en ouder zich kan opgeven. De cursus locatie en de cursus tijden kan je vinden op http://www.loermansopleidingen.nl bij open inschrijvingen.

Naast een volwassen reanimatie cursus is er ook een cursus reanimatie aan kinderen (PBLS). Tijdens deze cursus leert u de vaardigheden bij baby en kinder reanimatie. Gelukkig vinden er buiten het ziekenhuis weinig kinderreanimaties plaats, maar de kans bestaat wel degelijk dat het een keer nodig zijn. Deze cursus is voornamelijk gericht voor een ieder die met kinderen werkt of voor ouder/ verzorger die graag wil weten hoe te handelen als het er toe doet.

Voor meer informatie en tarieven stuurt u ons een email via info@ehbo-winkel.nl of kijkt u op http://www.loermansopleidingen.nl